Saltar al contenido

SALUT MENTAL PONENT

SALUT MENTAL PONENT

Finalitza la 6a edició de l’exposició Artentivament

Enguany s’ha dut a terme de manera digital des de la xarxa social Instagram

Amb l’arribada del novembre donem per finalitzada la 6a edició de l’exposició Artentivament, que s’ha dut a terme de manera esglaonada durant tot el mes d’octubre, mes que acull el Dia Mundial de la Salut Mental (10 d’octubre).
Hem pogut veure diferents expressions artístiques elaborades pels artistes que assisteixen al Club Social La Brúixola que, a causa de la situació actual, per primera vegada hem realitzat de manera virtual per poder continuar un any més amb aquesta mostra d’art inclusiu, des del compte d’Instagram del Club Social La Brúixola.

Artentivament és una mostra artística que aplega diferents tècniques i llenguatges expressius. En aquesta edició hem pogut veure dibuixos, pintures a l’oli, aquarel·les, collages, poemes i relats. Per què art i salut mental? “L’art és la manifestació més pura de les emocions, l’expressió del cor. És una forma de comunicació i alliberació on podem plasmar les nostres vivències i compartir-ho amb els altres”.

Des del Club Social La Brúixola volem donar les gràcies a totes les persones que heu fet possible aquesta peculiar edició, en especial a totes les i els artistes que han anat exposant durant tot el mes d’octubre i s’han sabut adaptar a la situació actual. Sabem que no ha sigut fàcil però ho hem aconseguit.
També volem agrair al públic que s’ha interessat per aquesta iniciativa artística i esperem que això hagi servit per sensibilitzar, conscienciar i normalitzar la realitat de la salut mental al nostre territori.

Ara més que mai, Salut Mental en Positiu!

I recordeu que podeu tornar a veure l’exposició quan vulgueu des de les xarxes socials! Us deixem l’enllaç AQUÍ.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.

A %d blogueros les gusta esto: