El 22 de setembre vam organitzar un sopar solidari a l’Edifici del Rectorat de la UdL en motiu del nostre 30è aniversari i per agrair el suport de les persones que hi han col·laborat amb nosaltres al llarg d’aquestes tres dècades.

 ‘Moments by Aspros’ es va fer càrrec del servei de càtering i el celler ‘Lagravera’ va aportar el seu vi de manera desinteressada. Previ al sopar, les 115 persones que van acudir a la vetllada van gaudir del visionat d’un vídeo amb fotografies de la història de l’entitat. A més, es va celebrar una rifa on se sortejaren molts premis gràcies a les aportacions de diverses empreses del territori lleidatà.

Volem mostrar el nostre agraïment als representants dels grups municipals, de la Diputació de Lleida i de les diferents institucions lleidatanes per acompanyar-nos. Vam viure una vetllada molt especial, plena de solidaritat i retrobaments. 

Seguirem sumant més anys junts!


Últimes notícies


Gràcies per acompanyar-nos en la celebració del Dia Mundial de la Salut Mental a l’Espai Orfeó!

Enguany hem viscut un Dia Mundial de la Salut Mental…

Llegir més


Enguany celebrarem el Dia Mundial de la Salut Mental a l’Orfeó Lleidatà!

S’apropa el Dia Mundial de la Salut Mental i ja…

Llegir més


???? Arriba la segona edició de la ‘TRAIL RAIMAT’ de Salut Mental Ponent!

Després de la gran acollida que va tenir la primera…

Llegir més